به همین دلایل ، انجام “یوگا” ضروری است.


“یوگا” به معنای اتحادیه است ، به معنای اتحادیه از بدن ، ذهن و روح است. “یوگا” ابزاری را برای حفظ یک رفتار متعادل در زندگی روزمره ایجاد می کند و آنچه را که فرد برای پیشرفت در زندگی خود به آن نیاز دارد ، به فرد می دهد. “یوگا” از جمله سلاح ها یا ورزش های معنوی است که کمک زیادی به برقراری تعادل می کند از بدن ، زیرا دارای مزایای بی نظیر و بی شماری است ، امروز “یوگا” در لیست میراث فرهنگی ناملموس بشریت ، ایجاد شده توسط یونسکو قرار دارد.
“یوگا” به کنترل بهتر استرس کمک می کند و این یکی از دلایل اصلی این است که بیش از دو و نیم میلیون نفر در فرانسه ، طبق مطالعه ای که در سال 2019 انجام شد ، “یوگا” را به دلیل قدرت ضد استرس خود انجام می دهند. تمرکز بر روند تنفس ، بدن و حرکاتی که باید انجام شوند ، زیرا تنش بد را از بین می برد و به خلاص شدن از اضطراب روزانه کمک می کند ، یوگا توصیه می شود و به ویژه برای کسانی که به ویژه از اختلالات خواب مرتبط با رنج می برند فشار. به طور خاص ، سه تمرین یوگا برای کاهش استرس وجود دارد.
“یوگا” عضلات و هماهنگی آنها را تقویت می کند. برخی از کلیشه های سخت که برخی تصور می کنند کلاس “یوگا” اتاقی پر از افراد مراقبه با پاهای ضربدری است. البته ، آرامش بخش مهمی از “یوگا” است ، اما “یوگا” شامل تمرینات بدنی نیز می شود.
“یوگا” به شما کمک می کند روحیه خود را حفظ کنید. “یوگا” علاوه بر افزایش احساس راحتی ، از نظر پزشکان نیز کمک مهمی می کند. طبق مطالعه ای که محققان آمریکایی در سال 2017 انجام داده اند ، تمرین “یوگا” نیز جایگزینی برای داروها برای درمان اختلالات عاطفی و افسردگی ، به ویژه در دوران بارداری است.

همچنین ، “یوگا” انعطاف پذیری و تعادل را بهبود می بخشد. بر خلاف تصور عمومی ، برای تمرین “یوگا” نیازی به انعطاف پذیری نیست ، زیرا کار فرآیند بازدم باعث آرامش بدن می شود.
یوگا سیستم ایمنی بدن را نیز تقویت می کند. یوگا با تقویت بدن و کمک به آن در مبارزه با استرس ، سیستم ایمنی بدن را بهبود می بخشد و در نتیجه بروز سرماخوردگی های مکرر ، سموم اضافی و مشکلات گوارشی را کاهش می دهد.





مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *