نکاتی در مورد چگونگی لذت بردن از خوردن پنیر در طول رژیم


پنیر یکی از غذاهایی است که مورد استقبال اکثر مردم قرار می گیرد اما رژیم های غذایی و کسانی که می خواهند لاغر شوند معمولاً باید غذای مورد علاقه خود را کنار بگذارند ، زیرا پنیر حاوی مقادیری چربی است اما راه حل هایی برای افراد وجود دارد که می خواهند پنیر بخورند
اول ، آنها می توانند پنیرهای کم کالری را انتخاب کنند ، زیرا همه پنیرها حاوی مقدار زیادی چربی نیستند ، زیرا انواع بسیار خوبی وجود دارد که کالری کمی دارند ، به عنوان مثال موزارلا ، فتا و پنیر بز.
و هنگامی که از پنیر برای تهیه برخی از دسرها استفاده می کنید ، به عنوان مثال ، برخی از پنیرها را می توان با دیگران جایگزین کرد ، به عنوان مثال پنیر ماسکارپونه را می توان با پنیر ریکوتا جایگزین کرد.
به طور کلی ، پنیر نرم که در حین تولید تحت گرمایش یا فشار قرار نمی گیرد ، میزان چربی را 25 درصد کاهش می دهد.
ترجیح داده می شود از پنیرهای سخت مانند چدار ، جلبک دریایی و پنیر امانتال خودداری کنید ، زیرا حاوی کالری بالاتری هستند.
همیشه امتحان پنیرهای کم چرب ترجیح داده می شود و همچنین توصیه می شود که مصرف سبزیجات غنی از فیبر ، ویتامین ها و پتاسیم مانند لوبیا سبز ، قارچ ، عدس و اسفناج کوچک را افزایش دهید ، زیرا به کاهش جذب چربی و کالری کمک می کند. و از احتباس آب جلوگیری می کند.
به همین دلیل افرادی که دوست دارند پنیر بخورند ، اما می خواهند رژیم خاصی را دنبال کنند ، بنابراین رژیم را به دلیل علاقه به خوردن پنیر به تعویق می اندازند ، بنابراین لازم نیست نگران روز باشید ، بنابراین انتخاب پنیر کم کالری برای برای استفاده از آن ، و در عین حال یک رژیم غذایی مناسب را دنبال کنید





مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *